Služby

Invisalign, fixný aparát, dentálna hygiena, bielenie zubov, zubné šperky

Invisalign

Invisalign sa stal veľmi populárnou metódou v ortodoncii. Na vyrovnávanie zubov sa používa špeciálne navrhnutá a vyrobená sada priesvitných, plastických a snímateľných dláh. Tento aparát je v podstate neviditeľný, vďaka čomu je liečba estetická.

Priebeh liečby:

• Nevyhnutná je prvá konzultácia s lekárom – zhodnotenie stavu chrupu pacienta, možnosti liečby, návrhy, financovanie
  • Komplexné vstupné čeľustno-ortopedické vyšetrenie – skenovanie, fotodokumentácia, anamnéza, status, funkčné vyšetrenie
  • Návrh liečebného plánu – simulácia (video celkového posunu zubov) pri návrhu liečby pomocou invisalign
  • Samotná liečba začína najčastejšie nalepením attachmentov a odovzdaním prvej sady dláh
  • Priebežné kontroly – menej časté ako pri fixnom aparáte (každé 2-3 mesiace)
  • Po ukončení liečby nutná retencia – fáza na udržanie zubov v želanej polohe

Chcem sa dozvedieť viac

Fixný aparát

Zámky kovové alebo estetické - keramické.

Pomocou špeciálneho lepidla sa nalepia na zuby krúžky a zámky. Najčastejšie sú zámky vyrobené z kovu. V porovnaní s inými sú hygienickejšie a ortodontovi sa s nimi dobre pracuje. Existuje aj estetickejšia varianta – keramické zámky. Tie sú síce nenápadnejšie, ale musia byť väčšie, pretože sa ľahšie lámu ako kovové. Do zámkov je vkladaný drôt, ktorý podľa hrúbky, tvaru a materiálu „posúva“ zuby žiadaným smerom.

Dentálna hygiena

Dentálna hygiena je účinná liečebno-preventívna metóda modernej stomatológie, ktorá vedie k zachovaniu vlastných zubov v ústach po celý život. Ide o najlacnešiu a najúčinnejšiu prevenciu ochorení v dutine ústnej.

Jej cieľom je zabrániť poškodeniu tvrdých zubných tkanív – vzniku kazu, zabrániť vzniku zápalu na tkanivách závesného aparátu zubov (parodonte) – zápalu ďasien (gingivitíde), zápalu parodontu – parodontitíde a udržať terapeutický výsledok po liečbe tvrdých a mäkkých tkanív.

Najčastejšou príčinou vzniku chorôb tvrdých a mäkkých tkanív je povlak. Je príčinou vzniku zubného kazu a zápalových ochorení celého závesného aparátu zubov.
V povlaku sa ukladajú baktérie a pri nedostatočnom odstraňovaní povlaku sa baktérie v povlaku hromadia a môžu vyvolať zápalové ochorenie ďasien a zubné kazy.

Bielenie zubov

V kozmetickej stomatológii je profesionálne bielenie zubov procedúra používaná pre dosiahnutie svetlejšej farby zubov. Pri bielení zubov používame metódy a prostriedky, ktoré sú šetrné k zubnej sklovine.

Zubné šperky

Zubné šperky sú obľúbeným módnym trendom všade na svete. Najobľúbenejším šperkom sú brúsené kamienky SWAROVSKI, ktoré sa aplikujú na zuby bez potreby vŕtania alebo bolestných zásahov. Šperky držia na zube pevne a môžu vydržať umiestnené na zuboch roky.